Wednesday, February 16, 2011

「 90後動員」

90後動員
走出校園關注政事

2011年02月16日
【本報訊】 50萬人踐碎基本法 23條立法,「孕育」出中學生聯盟,反高鐵運動雖無法阻止撥款,卻造就了「 90後動員」誕生,反政改期間由 facebook走到現實,本月初舉行會員招募大會,目標是令中學生更關心政事,發出 90後的聲音,「將來個社會係我哋嘅,第日就輪到我哋話事,個社會變成點,我哋都要承擔」。

「將來個社會係我哋嘅」

去年初反政改一役,鍾曉晴是其中一個在立法會外靜靜寫粉筆字的女生,今日她是「 90後動員」的負責人。她本身是古洞居民,直言是新界東北發展的受害者,與爸爸成立古洞北發展關注組,「到第二期諮詢我哋先至知,成條村冇人知要拆, 09年底先開始研究,就係嗰陣開始參與社運」。

「好多 90後覺得呢啲嘢離佢哋好遠,係大人諗唔係佢哋諗,但係將來個社會係我哋嘅,第日就輪到我哋話事,個社會變成點,我哋都要承擔。」不過鍾曉晴說組織成員普遍年紀小,參與集會時會避免肢體衝突,但在地上寫字、苦行等的行動一定支持。鍾曉晴指唐英年早前發表「車毀人亡」論時,她在現場,「唔同意佢咁講,喺度轉移焦點,自己施政失誤,唔聽人講嘢,就話人唔應該抗爭」。

No comments: